tirsdag den 13. november 2012

Lørdagens festnegle

 I dag kommer der lige et lille "kort" indlæg, eftersom jeg er rigtig træt efter at have været på arbejde (arbejder her i november + december på en fabrik), som der resulterer i ømme muskler i stort set hele kroppen som sædvanlig :P men i dag skulle man selvfølgelig også lige være så uheldig at træde et søm op i skoen/foden! :( Heldigvis gik det meget lidt op i foden (takket være mine sko har en ok tyk bund + at sømmet sad i en træklods) - så nu får jeg så vidst endelig udleveret nogle sikkerhedssko i morgen! :) - men den stakkels fod er nu temmelig øm, øv :-/

Nå men tilbage til emnet :-)

Som trøst for fodskaden, gav jeg mig til at kigge mine neglebilleder igennem, og jamen dog! Om ikke jeg fandt et par billeder fra min manicure, jeg havde til min venindes fødselsdagsfest i lørdags :-D



Lørdagens manicure bestod af:

2 lag:  HM - Manhunter (Ja! bruger den farve rigtig ofte, og er vild med den, fordi den dækker så godt!)
1 lag: Beautyuk - Glitter Gold- duppet på med svamp for at lave en gradient effekt

Og til sidst valgte jeg at gøre det hele endnu mere festligt, så fandt nogle store, guldfarvede hexagon glitterflager, som jeg lagde på efter 1 lag klar lak :-D

Er vild med dette design! Kameraet fanger desværre slet, slet ikke hvor meget det glitrer! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar