fredag den 16. november 2012

Wishlist

Ønsker koster intet, og derfor har man som regel mange af dem ;-)

I et stykke tid, har jeg luret meget inde på siden www.nailpolishdirect.co.uk, som er en hjemmeside, der sælger massevis af neglelakker i alverdens mærker og tilmed til billigere priser, end hvad lakkerne koster herhjemme, og det er jo et stort plus :-) Hjemmesiden sender fra England, og der kommer derfor ikke ekstra told og moms oveni! :-D Hvilket er et endnu større plus! og sidst men ikke mindst sender den (i hvert fald lige for tiden) med gratis fragt, tredobbelt plus!


Har siddet i lang tid og savlet over de mange lækre lakker, de har til salg, og tror jeg har besluttet mig for at forkæle mig selv med lidt lakindkøb, når jeg får min første løn fra mit nye job, hvis der er overskud i pengekassen til det ;)

Har nedsnævret min ønskeliste fra omkring 27 lakker til 13
De 13 lakker jeg ønsker mig er:

  • W7 Nail Polish Blue Dazzle
  • W7 Nail Polish Silver Dazzle
  • W7 Nail Polish Blue Diamond
  • China Glaze Eye Candy 3-D Glitters - Loreleis Tiara (80774)
  • China Glaze Eye Candy 3-D Glitters - Blonde Bombshell (80769)
  • Models Own Nail Polish - Dancing Queen
  • Models Own Nail Polish - Bluebell
  • Models Own Nail Polish - Freak Out
  • Models Own Nail Polish - Disco Inferno
  • Barry M Nail Paint Polish - Ruby Glitter (353)
  • Barry M Nail Paint Polish - Diamond Glitter (350)
  • Barry M Nail Paint Polish - Gold Mine Glitter (355)
  • Barry M Nail Paint Polish Jewel Britannia (228) Limited Edition
Prisen for alle disse lakker ligger på ca. 510 kr, så må desværre nok fravælge nogle flere, for så mange penge har jeg uheldigvis slet slet ikke til lakindkøb  :-/ så måske jeg vil vente til næste gang, jeg igen får løn, så jeg kan få dem alle sammen måske :)

Men indtil videre må jeg bare fortsætte med at savle over de lækre lakker :-D 

NB: Man kan finde swatches af stort set dem alle på google ved at søge på mærket og navnet på lakken :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar