søndag den 25. november 2012

Neglelir shopping i Tyskland

Igår var jeg med mine forældre på grænsehandel i Tyskland. For mig var dette en mega chance for at få fat i de billige mærker Essence og Catrice m.fl. Som ikke kan fås herhjemme i Danmark eller på nettet. Efter lidt plageri, fik jeg da også lokket mine uforstående forældre med ned i Flensborg gågade, hvor vi fandt en Rossman og en Karstadt, og så gik jeg ellers negleamok!

Mine forældre ventede udenfor butikken og troede til sidst, at jeg næsten var blevet væk, fordi der gik så lang tid, før jeg kom ud igen ^^ Og hvad har de så lært af det? At deres datter er seriøs negloholiker/negleoman, som næsten ikke kan rives væk fra et neglelir-stativ, når man først har placeret hende der ;-)

Fik shoppet for omkring 360 kr (kunne have shoppet for meget mere!) og fik alle disse dejlige ting




Mon jeg skulle have købt mere? ;-) Holdt mig i skindet, for tænkte, at så har jeg måske også råd til de lakker på Nailpolishdirect, som jeg har skrevet om tidligere.

Jeg kan slet ikke fatte, hvor billigt neglelir er i Tyskland i forhold til Danmark! Neglelak m.m. koster jo kun det halve af, hvad det koster i Danmark. Dertil skal der tilføjes, at der også er et langt større udvalg end, hvad vi har herhjemme!

Swatches og anmeldelser af de enkelte ting kommer senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar