lørdag den 1. december 2012

Det sner


Det er 1. December og det sner!
Tror det er en del år siden, jeg har oplevet, at det begyndte at sne lige præcis på den 1. December, så dette syntes jeg fortjente en lille "sne" manicure.

Til designet fik jeg testet både min nye French manicure and pedicure pen fra Essence og en neglelak fra Catrice. Denne pen og neglelak er endnu nogle af de ting, jeg købte i Tyskland.

Jeg er vild med pennen! Den har en ultra tynd tip og fungerer egentlig lidt ligesom slettelak. Man ryster flasken godt og trykker tippen ned på et stykke papir et par gange og vupti! Så er den klar til brug og laver de fineste små hvide pletter (eller streger hvis man vil ha det), og den tørrer på ingen tid!

Lakken, jeg har på under, hedder 915 George Blueney (er vild med navnet! ^^)
Det er en flot dyb mørkeblå farve med metallic shimmer i. Den kræver 2 lag for at være dækkende, og den tørrer rigtig hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar