mandag den 25. februar 2013

Black/white delicate flower nail art print


Så sidder man på skolen, har fået fri men venter på at skulle til køreteori kl halv 6... Havde jo regnet med at jeg skulle sidde og knokle med matematikopgaver (vi plejer altid at få en masse for) men for en gangs skyld, havde vi ikke rigtig noget for, så skulle kun læse køreteori, og det var forholdsvist hurtigt at læse, når de ikke har skrevet særlig meget på siderne + at der er masser af billeder ;-P

Så er det jo godt både for jer og mig, at jeg tog mit kamera med billeder på af designet, som jeg lavede igår, med så I kan få lov at se det allerede i dag.

Valgte at forsøge mig med noget sort/hvidt, da det er længe siden, jeg har gjort det sidst, og fordi sort/hvidt stort set altid ser pænt ud sammen! :-D
Jeg startede med at male alle negle undtagen min accent negl hvide og ringfingeren malede jeg så sort. Hertil brugte jeg HM's Manhunter og Tiger's hvide lak.

Så blev mit stampingudstyr hevet frem (var temmelig træt og doven igår + elsker bare stamping fordi det er så nemt og ser så flot ud).
Fandt et flot blomstret stampingmotiv på min xl plade fra bornprettystore og stampede med Konad's sorte stampinglak ovenpå det hvide og med Konad's hvide stampinglak ovenpå det sorte.

Er helt vild med resultatet selvom jeg kom til at tvære lidt i det med min top coat desværre :-/ Derudover knaldede jeg samtlige fingre på højre hånd ind i min bordkant lige bagefter, så designet holdt ikke særligt længe :-( Øv men så må jeg lave det en anden gang igen ;-)

Hey you all!
Today I meant to do a lot of math homework while waiting until 5:30 pm when my driving theory lessons begin but rather unusually did my math teacher not give us much homework to do. Because of this I've now time to show you the design I did yesterday.
I used HM's Manhunter and Tiger's white polish as basecolours, then I stamped a delicate flower print onto my nails with Konad's black and white stamping polishes.
I really like this design, it look so cute! And black/white goes with anything so it's always a succes ;) unfortunately, I did mess the design up a bit with my top coat, but I hope you'll forgive me for that ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar