søndag den 24. februar 2013

update on oploads

Vidste ikke lige helt, hvad jeg skulle kalde dette indlæg, men synes jeg burde lave et indlæg omkring det, som jeg vil sige ;-)

Vil informere jer om, at i løbet af det næste stykke tid (1-2 måneder), kan det godt hænde at jeg nogle gange ikke får oploadet så tit som andre gange/som jeg gerne vil. Dette skyldes at jeg lige at begyndt at tage kørekort og dette tager meget af min tid, da jeg har teori 2 gange om ugen + 1 gange køretime om ugen = jeg er afsted 3 gange om ugen til det.

Så på denne måde tager det en del af min fritid(desværre!), som jeg normalt bruger på at forberede indlæg, teste lakker osv. Men kørekortet skal tages, og så bliver man jo nød til at bruge den tid på det som det tager :-P

Men jeg vil selvfølgelig stadigvæk oploade minimum 1-2 gange pr. uge! Så I slipper ikke for mig bare rolig ;-) Men syntes I fortjente en forklaring, hvis der kommer til at være uger, hvor jeg kun oploader i weekenderne, så ved I i hvert fald hvorfor! :-)

I løbet af i næste uge forventer jeg at få min pakke fra beautybay :-D Men I for nok først indholdet at se i næste weekend, da jeg både skal til 2xteori, 1xkøretime, til fysioterapi og til læge og få en lægeerklæring til kørekortet. Derudover har jeg som sagt også skolen af passe, så kan ikke love at jeg oploader noget før næste weekend, men der skal I (forhåbentligt, hvis pakken kommer) få lidt lækkerier at se ;-)

Uh kan simpelthen ikke vente til min beautybay pakke kommer! :-)

Hello everyone! This is just a quick update to inform you of why I will only be posting aproximatly 1-2 times a week the next 1-2 months. This is because I have just started to take my drivers license and this takes up a lot(!) of my spare time which I usually use to prepare blogposts, testing nail polish etc. 
But I promise that I will post 1-2 times a week as a minimum, but I'll post mostly in the weekends since I have driving lessons 3 times a week + I also have school to attend ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar