onsdag den 6. februar 2013

Bows and stripes nail art


Nogle gange er ting lidt held i uheld, jeg er stadigvæk syg men har derfor haft tid til at kunne lave dette flotte design til jer - Så held i uheld kan man vel kalde det? :-P

Man skal vel også forkæles lidt når man er syg? Så jeg har forkælet mig selv ved at lave en omgang nail art. Startede med to lag af Opi's Dating a royal som baggrundsfarve(Ja, den lak bliver brugt flittigt for tiden! er bare vild med den!). Derefter fandt jeg en sølvstriper fra Rival de loop frem og lavede sølvstriber og til sidst tog jeg en lille pensel og malede hvide striber med min hvide lak fra Tiger. Jeg syntes stadigvæk, at der manglede noget, så bestemte mig for at afprøve mine nyindkøbte små hvide sløjfer fra trend accessories.

Jeg er selv rigtig glad for, hvordan det kom til at se ud. Jeg er vild med farvekombinationen og sløjferne på ringefingeren og tommelfingeren giver bare lige det sidste til at gøre designet perfekt :-D

God onsdag til jer alle sammen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar