lørdag den 23. februar 2013

Models own - Dancing queen


Endelig! Endelig har jeg fået en lak som jeg længe har villet prøvet!

Lakken jeg taler om er selvfølgelig Models own Dancing queen:-)
Der er været meget tale i blandt os neglelaknørder om denne og de andre lakker fra models owns Mirrorball kollektion.
Kollektion består af 5(hvis jeg husker rigtigt) glitter lakker i farverne, blå, grøn, pink, lilla og gul/guld

Men egentlig kan man ikke sige at lakkerne har en farve hver, for som I kan se har min Dancing queen hovedsageligt glitter i farven grøn men også med en masser glitter i blå og guld, så den er vel nok egentlig multifarvet hvis man skal klassificere den helt korrekt.

Synes det er en rigtig fed glitterlak, både fordi der er forskellige farver i, men også fordi der er forskelligt glitter i, noget er små runde hexoglitter, andet er større hexoglitter og så er der også nogle store, tror det hedder flakes? :-)

Indtil videre har jeg kun prøvet lakken ovenpå Essie's Navigate som vist her på billedet, hvilket ser rigtig flot ud, men tror også den vil se flot ud ovenpå især sort og hvid, men sådan er det jo med de fleste glitterlakker :-) Den vil nok også være pæn ovenpå blå fordi der er blåt glitter i, det skal jeg i hvert fald ha afprøvet.

Håber I alle har en god lørdag derude ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar