søndag den 24. marts 2013

Did someone say sprinkles? - Nails inc Sugar house lane

 

Her har I så min anden lak af de to lakker jeg købte fra Nails inc's sprinkles kollektion :-)
Denne lak hedder Sugar house lane, og er en flot lys beige farve. Ligesom Pudding lane dækker den også ved 2 lag. Glitteret i denne lak er sort og sølvfarvet, men det sølvfarvede kommer til at se grå ud i den beige base, hvilket jeg egentligt synes ser ret fedt ud.

Er vild med de her former for glitterlakker, fordi de er ret specielle (hvor mange piger i DK ser man lige rende rundt med sådanne lakker på neglene? Ikke mange vel?). Dog kan jeg bedst lide Sugar house lane ud af mine to fra kollektionen, da jeg fik en nasty blå misfarvning af Pudding lane, så ku jeg vel bare lære at begynde at bruge en basecoat (som jeg har hørt skulle hjælpe på misfarvninger). Fik dog hurtigt den blå misfarvning af med en omgang citronbad og en omgang med en let buffer.
 Halvdelen af mine negles overflade er dog stadig gul efter en kobberfarvet lak, som jeg også var uheldig med -.- Plejer ellers normalt ikke at døje med misfarvninger selvom jeg aldrig rigtig har gået op i at bruge basecoat, ku være jeg skulle anskaffe mig en? ;-) I det mindste bare for at prøve at se om det kan sørge for jeg ikke får misfarvninger af Pudding lane igen, for vil vildt gerne gå med lakken, men helst uden at få de forfærdelige misfarvninger :-P

Here is my second polish of the two I bought from Nails inc's Sprinkles collection. This one is calles Sugar house lane and it has a pretty leight beige colour. Like Pudding lane it also covers completely in two coats. The glitter in this polish is black and silver but the silver glitter looks greyish in the beige base, but I kinda think that looks pretty cool ;-)

I love these kind of polishes because they are very unique (you dont see many girls in Denmark wearing this kind of polish). But I do like Sugar house lane the best out of the two because I got nasty miscoloured nails from Pudding lane, I guess that perhaps should teach me to begin using a base coat under my polishes, which should help in not getting miscoloured nails. But luckily I got the blue colour of my nails with a lemon handbath and a light buffing of the nails.
Unfortunately my nails now look yellowish because of a cobber coloured polish. Usually I don't get miscoloured nails even without wearing a base coat, but perhaps now would be a good time to get one and see if it works? ;-) At least so I can wear Pudding lane again without getting blue nails afterwards :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar