lørdag den 23. marts 2013

Gid drømme ku gå i opfyldelse!

Er lige pludselig kommet til at tænke på om jeg/man måske kan blive for meget nailaholic? som i decideret afhængig af neglelak? ;-P

Drømte nemlig i nat om neglelak. Jeg var i et eller andet udenlandsk land, og en veninde og jeg var så kommet ind i denne store kosmetikbutik, som udover makeup osv. også var fyldt til randen med neglelak! og her taler vi ikke om almindelige cremefarvede lakker (som let's face it, bliver lidt kedelige med tiden hvis man skulle ha dem på altid, dog undtagen min Essie Eternal optimist som bare er min go to cremelak!). Nej det var lakker i alle afskygninger! lige fra almindelige creme til de flotteste glitterlakker og jellylakker og indielakker osv! :-O

Det bedste af det hele var at alle lakkerne var vildt billige! Endte selvfølgelig drømmen med at komme ud af butikken med en hel kæmpe taske fuld at de skønneste lakker! og så vågnede jeg med det største smil på læben, samtidig med at jeg selvfølgelig var lidt skuffet over at drømmen ikke var virkelighed ;-)

Men selvom jeg nu ligefrem er begyndt at drømme om neglelak i søvne også, synes jeg dog ikke, at man kan blive for meget nailaholic, eller jo, måske hvis man brugte samtlige af sine penge på det og ikke havde råd til andet, så var man måske ude i et problem? ;-) Men ellers så synes jeg ikke, man kan blive det for meget. Mine forældre vil selvfølgelig være uenige med mig, hvis de læste det her, men hey!? Hvad ved de om en af verdens, nej rettelse! VERDENS BEDSTE HOBBBY! :-D

Orh hvor ville jeg altså ønske drømme ku gå i opfyldelse, i hvert fald bare nogle gange! ;-D

1 kommentar:

  1. Haha lyder da som en god drøm!
    Jeg drømmer tit om at have lavet de flotteste krøller - da jeg virkelig er en and til at lave dem :o), som dog altid i stedet er et stort rodet morgenhår jeg når vågner i stedet.

    SvarSlet