fredag den 22. marts 2013

Vinder af favorit bloggere fra Miasunivers

Jeg fik en glædelig overraskelse i dag, da jeg klikkede ind på bloggen http://miasunivers.wordpress.com/ Som jeg følger :-) Synes Mia laver så mange gode og hyggelige posts om neglelak og andre skønhedsprodukter :-) Derudover holder hun også giveaways nogle gange, hvis man skulle have lyst til at deltage i det ;-)

Nå men tilbage til hvad det var jeg blev overrasket over. Mia har for et stykke tid siden, lavet en konkurrence om hendes favorit blogger. Man kunne så skrive ens blog adresse til hende, og hun ville så vælge de 3 blogge, som hun bedst ku li, og jeg blev en af dem! :-D (I kan se hendes blog indlæg om de 3 vindere her

Jeg synes, det er så fedt, at nogen kan lide at læse min blog :-)
I sin tid startede jeg bloggen, fordi min familie var træt af at høre på alt min snakken om neglelak og andet neglelir (de forstår sig tydeligvis ikke på en rigtig fed hobby, som neglelak og nail art er!). Jeg valgte derfor at starte min blog for på den måde at kunne dele min dejlige hobby og fascination af neglelir sammen med andre "negle-entusiaster" :-) Og hvor var det dog dejligt at finde ud af, at der så mange mennesker udover mig, som også interesserer sig for det ;-)

Overvejer selv at lave en lignende konkurrence som Mia har gjort, for ligesom hun skriver, er det en skøn måde at dele hinandens blogs på og på den måde kan de forskellige blogs komme frem til folk, som måske ikke lige havde fået øjnene op for de herlige blogs der findes! :-D og det er jo altid dejligt at få ros ;-)

Hey everyone!
I got a lovely surprise today because I won Mia's "favorite bloggers" competition on her blog http://miasunivers.wordpress.com/. I love to follow Mia's blog because she makes so many great posts about for example nail polish and other beauty related items. She also host give aways some times, if that's something you're interested in. You can see her blog post with the three winners right here

I think it's fantastic that someone likes to read my blog :-D
I first started this blog because my family was tired of hearing me talk about nailpolish etc. all the time(they clearly do not understand a hobby as nice as nail art and nail polish!). So I chose to start this blog to share my passion for nail polish with someone who would understand me ;-) And how nice it is to have found so many people who share this passion!

I'm considering making a competition sort of like Mia's because it is a great way to share each others blogs so the blogs can reach out to people who perhaps hadn't seen them, as she says. It is also always nice to receive compliments from other people ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar