onsdag den 20. marts 2013

Mavala - Sparkling silver

 Surprise! I'm back :-D Ved godt jeg igår skrev, at jeg nok først ville poste igen i weekenden, men var færdig med min køretime allerede 11:30 og skal min matematiktime starter først kl 12:50 så synes lige jeg ville bruge den ekstra tid på at vise jer min første Mavala neglelak.

Denne lak hedder Sparkling silver og er en holografisk sølvglitter med både små og store glitter i. Jeg er absolut vild med den lak! :-D Den skinner flot sølv når der ikke er direkte sollys på, og i sollyset kommer dens holografiske effekt frem, dog mest i de store hexoglitter.

Man skal slet ikke grave med børsten i lakken for at få glitter med op, børsten er automatisk fyldt med glitter når man trækker den op fra flasken, så på den måde fordeler glitteret sig rigtig fint og jævnt på neglene :-)

Hvis man bare vil have lidt glittereffekt på neglene anbefaler jeg et lag, men vil man virkelig gå all in med masser af glitter, kan man give den et par lag mere, men synes et lag er passende for mit behov ;-)
 Derudover vil jeg da lige hurtigt også fortælle at lakkens tørretid er omtrent ligesom mange andre glitterlakker, så den tørrer hverken ekstremt hurtigt eller ekstremt langsomt.

På billedet har jeg 1 lag Sparkling silver over 2 lag af en Essie lak (som jeg pt ikke lige kan huske navnet på, men det kommer på i aften)

Jeg har bestilt nogle flere lakker fra Mavala (+ lidt andre lakker) igennem Beautybay, og jeg glæder mig helt vildt til at teste om de også er lige så gode som Sparkling silver ;-)

Hey everyone!
I just got some spare time in between my driving lesson and my math lesson at school, so thought I would show you my new and very first Mavala polish.
This polish is called Sparkling silver and is at glitter polish filled with small and big silver hexoglitter, which in the sunlight becomes holografic. 
I love this polish! The glitter spreads evenly on the nails and you don't have to move it araund the nails to get the look you want.
On the picture I'm wearing one coat over two coats of an Essie polish (which I at the moment don't remember the name of but I'll post it tonight when I get home)
The drying time is about the same amount of time as other glitter polishes, so not extremely fast but not extremelyslow either.

I've ordered some polishes more from Mavala and I'm so excited to fint out if these are just as good as this one.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar