tirsdag den 19. marts 2013

NOTD: Different french manicure


Hej allesammen, så er jeg kommet hjem efter en dag med en masse kemi + endnu en køretime (selvfølgelig). Føler næsten ikke jeg laver andet end at have teori og køretimer for tiden ;-) Men så går det også stærkt fremad og skal allerede snart op til teoriprøve (puha! Føler ikke helt jeg er klar til allerede at være så langt i forløbet, men det må min kørelærer jo vurderer jeg er?) :-)

Nå men synes lige jeg ville vise jer, hvordan mine negle ser ud i dag :-D
Har valgt at lave en lidt anderledes fransk manicure, hvor jeg har malet alle neglene med ByK's Acacia rose. Derefter har jeg lavet en sølvstribe med min striber fra Rival de loop, for på den måde at give neglene et fransk mani udseende :-) Har dog valgt at lave en accent negl på mine ringfingre, hvor jeg i stedet for sølvstriben har placeret en sølv rhinsten i højre hjørne af neglen ;-)

Synes selv det er et dejligt simpelt design, men som stadigvæk ser ud af noget :-) Tror det vil være perfekt til dem som ikke gider have en masse på neglene, men gerne vil holde neglekunsten forholdsvis simpel. Den er også perfekt hvis man er nybegynder fordi den ikke kræver det store udstyr eller formåen ;-)

Næste post I får fra mig bliver nok først fredag, da jeg skal ud at køre både i morgen før skole + efter skole (skal ud at køre på motorvej + mørkekørsel, uhhh kryds fingre for mig!) ;-) Og torsdag skal jeg højst sandsynligvis nok til Århus for at høre min søsters korkoncert :-)

Hey everyone! I finally got home from school + a driving lesson, which I use a lot of my spare time for at the moment, I'm very soon going to take the theory test (don't exactly now what it's called in English sorry) and then later on I'll be taking the practical driving test. I'm a bit excited but also scared, because I don't quite feel like om totally ready for this, but my driving teacher must think so, since he says I'm ready for it? ;-P

Buy anyway.... Today I've made a bit different french manicure than what a french manicure usually look like. I've painted all my nails with ByK's Acacia rose and then added a silver stripe with my striping polish from Rival de loop to give the nails a french mani look. But I've also chosen to make my ringfingers accent nails by adding a rhinstone in the nails' courners instead of the silver stripe.

I do believe this is a very easy and simple design to do, but even so it still looks very pretty. I think the design would be perfect for someone who doesn't want a lot going on on her nails, someone who want's the nail art to be fairly simple.  The design is also perfect for beginners because it doesn't aqcuire a lot of tools or skills.

1 kommentar: