onsdag den 1. maj 2013

April favorites

Så er april måned også gået, sikke dog tiden den går stærkt! :-)
I april måned har jeg været specielt vild med to ting.

Den første er min elskede acetone fri neglelakfjerner fra Lidl. For det første er den i en rigtig smart pumpebeholder, så man kun skal bruge en hånd til at få lakfjerneren på vattet. For det andet har jeg aldrig før prøvet en acetonefri lakfjerner, der fjerner lakken så godt :-D den er tilmed ikke engang specielt dyr, den koster 19,95 :-)

Den anden ting jeg har været helt vild med, er måske ikke den helt store nyhed, men her kommer det nu alligevel, bare lige for at slå det fast med søm ;-)
Jeg har været og er vild ned glitterlakker i alle afskygninger og farver! :-) og derfor synes jeg lige, at jeg ville smide et billede op med et udpluk fra mit glitterlak stash ;-) som I kan se, bruger jeg lakker fra en masse forskellige mærker, for kan godt lide at prøve nye mærker af og jeg foretrækker ikke et mærke frem for alle andre mærker :-)

1 kommentar:

  1. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge dig, hvad den fantastiske lak hedder nede i hjørnet? Den Sally Hansen Gem Crush, der ligger i nederste, højre hjørne. Jeg er blevet helt forelsket i den! :)
    Det ville være virkeligt sødt af dig at smide svaret på min blog. Knus :)

    Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet