torsdag den 2. maj 2013

Summery multiglitter coral manicure!


Så er jeg tilbage igen :-D I dag har vejret bare været helt fantastisk, her hvor jeg bor. Så selvfølgelig skulle mine negle også afspejle det dejlige forårsagtige vejr!

Derfor har jeg i dag valgt at lægge 2 lag af Opi's Suzi's hungary again og ovenpå har jeg et lag af Barry M's Amethyst glitter. Til sidst har jeg et lag af Mavala's top coat fixater for at gøre overfladen jævn.

Jeg er vildt overrasket over glitterlakken fra Barry M! :-) Det er min første glitterlak fra det mærke, og det bliver i hvert fald heller ikke den sidste, kan jeg godt fortælle jer ;-) Den er lækker at påføre og fordele på neglen, fordi den er proppet med glitter i blå, guld/sølv, lilla, pink og grøn, altsammen i en klar base. Derudover skal de siges, at den også tørrer hurtigt i forhold til andre glitterlakker :-D

Håber I har solskin hvor end I befinder jer henne ;-D Nu vil jeg ud og lade min nye mani nyde solskinnet! :-D

P.s. Jeg beklager, at det er lidt svært at se alle farverne i glitteret, det var ret svært at få fanget dem med mit kamera ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar