søndag den 12. maj 2013

Colour blocking


Så har jeg været i gang med at lege lidt med farver :-) ville lave et sommerligt design, som ikke var for indviklet.

Derfor kom jeg på at bruge konceptet: colour blocking, kendt fra tøjmoden, hvor man har flere forskellige kontrast farver på på samme tid.

Til designet har jeg brugt Maybellines Lavenderlies og Coral craze, samt Barry M's lemon (?) 
Jeg har lavet striberne, ved først at male alle neglene lilla, derefter, da lakken var tør, har jeg lagt et stykke tape på neglen og malet den næste farve på, hvor jeg har revet tapen forsigtigt af mens pakken stadig var våd. Jeg lagde sidste lak på samme måde med tapen.

Jeg synes, at det er et dejligt, let og lækkert design, som klart kan anbefales til nybegyndere indenfor nail art, da det ikke kræver megen øvelse eller mange redskaber :-)

Hvad synes I om sådan et design med flere farver "blokket" op på den måde? :-) Hot or not?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar