lørdag den 11. maj 2013

Colourful skittle mani!


Så har jeg fundet mine nogle af mine neon lakker frem, har ikke så mange af dem, så de var ikke så svære at finde ;-)

Jeg har på det seneste set så mange fine Skittle mani'er rundt omkring her i blogverdenen, og synes jeg selv ville prøve at lave det. Hvis jeg har forstået konceptet rigtigt, så er et Skittle design, et design hvor hver finger har hver sin farve, gerne i pang/neon farver, da det så vidst skulle ligne de farver, som slikket Skittles har.

Til designet har jeg brugt 5 lakker fra mærket Technic. Farverne jeg har brugt hedder (fra lille finger over til tommel) Aiya napa, Bora bora beach, Sunset strip, Koh phangan og Vegas baby. Der skulle mellem 2-4 lag til for at lakkerne var heldækkende. Den orange og den pink var dem, som skulle ha flest lag.

Jeg synes farverne i sig selv var rigtig fine, men der manglede stadig et eller andet, så jeg tog et lag af Loreal's Confettis ovenpå :-D Elsker bare den lak, den kan gøre alt festligt!

Det er længe siden jeg har brugt mine Technic lakker, i og med det har været vinter og farverne ikke just er vinterlige, men de er virkelig fine og er super glad for jeg lige fandt dem i gemmerne, de skal helt sikkert bruges mere fremover :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar