tirsdag den 7. maj 2013

Nyheder fra Loreal:L'or Noir & Copper Cuff

I dag vil jeg vise jer to lakker fra Loreal's nye limited Cannes serie. Der er tre lakker i serien i alt, men jeg holdt mig fra at købe den sidste, som vidst hed Bronze Parure, hvis jeg husker rigtigt.

Jeg købte L'or Noir og Copper Cuff, som jeg var vild med fra første øjekast! :-)

L'or Noir er en guldglitterlak i en sort base. Den har både store og små hexoglitter. Jeg har lagt den ovenpå HM's sorte Manhunter, da jeg synes den er bedst over sort lak pga. dens sorte base. Har prøvet at lægge den over en koralfarvet lak, men det så ikke nær så pænt ud.
På billedet har jeg et lag af Manhunter og et lag af L'or Noir, og den tørrer virkelig hurtigt :-)

Copper Cuff er en kobberfarvet glitterlak, som jeg her har et lag på ovenpå to lag af Maybelline's Coral craze. Jeg synes, man sagtens kan nøjes med bare et lag, da der kommer rigtig meget glitter med op på børsten. Har faktisk set swatches, hvor folk viser at den godt kan være heldækkende i sig selv, men jeg vil gerne spare lidt på den, da den er den eneste og første kobberfarvede lak, jeg har.
Ligesom L'or Noir tørrer denne også rigtig hurtigt.

Der er 5 ml i lakkerne og de koster 30 kr i matas lige nu og er som sagt en begrænset kollektion, så man skal skynde sig hvis man vil ha fingrene i dem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar