søndag den 26. maj 2013

Cute leopard print nails!


Så har jeg været i gang med tandstikker og leopard print! :-D

Valgte at lave et fint og "diskret" leopard print i lyserøde og blå toner. Jeg har brugt Essie's Eternal optismist (min yndlings nude lak) som baggrundsfarve og har så lavet blå pletter med Catrice's It's all I can blue, en rigtig fin kobolt blå farve!

Så har jeg til sidst brugt en tandstik og HM's Manhunter til at lave det sorte omrids af pletterne og tilføjet et lag af Mavala's topcoat fixator, som er min go to topcoat for tiden, den er billig og tørrer ultra hurtigt!

Håber I kan li designet ;-) Synes i hvert fald det er et passende design til dette dejlige sommervejr vi har i denne weekend :-)

og lige en reminder til mig selv igen igen! Lad være med at være for ivrig med at putte top coat på, det trækker i designet hvis det ikke er helt tørt :-( øv bøv er altid for utålmodig :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar