søndag den 26. maj 2013

Review: glitter polish from bornprettystore!

Hey igen :-)
Synes lige jeg ville komme med endnu en lille update i dag ;-)

I lørdags modtog jeg nemlig med posten denne fine glitterneglelak fra hjemmesiden www.bornprettystore.com for at lave en anmeldelse af den på min youtube kanal :-)

Anmeldelsen kan I se her .


Lakken er fra et mærke der hedder Tribal, tror jeg? Det er i hvert fald det der står på på flasken, og den har intet navn på bare et nummer, 16. Lidt kedeligt den ikke har et fint navn, nu når den er sådan en flot lak, men det går nok.

Den har en meget gennemsigtig sart rosa/lyserød base, som er fyldt til randen med multifarvet glitter i både små og store hexoglitter.
Den indeholder så meget glitter, at jeg synes, det var nok bare med et lag. Jeg har dog et lag af Essie's Eternal optimist indenunder, da lakken ikke er heldækkende i sig selv pga. dens gennemsigtige base.

Den koster 4,61 $ (ca. 30 kr) for 12 ml og er ret god til prisen, da den tørrer lige så hurtig som mange af mine andre glitterlakker gør, og den har så meget glitter i sig at man ikke skal grave det op fra flasken.

Så skulle jeg give den point ville den nok få 5 ud af 6, den får ikke den sidste da den ikke kan være heldækkende i sig selv, men igen hvis den var det, ville man heller ikke kunne se glitteret ordentligt. Lakken er jo det man kalder for en jelly lak.

Jeg synes det er en vildt fin glitterlak her til sommermånederne, hvor de lyse farver er fremtrædende, og hvis I også godt kunne tænke jer lakken, kan I bestille den på hjemmesiden og via denne kode: DKZW10 få 10% rabat :-)

Go' søndag aften til jer alle sammen! :-)

P.s. Fik jeg nævnt at jeg elsker at lakkens flaske er hjerteformet? :-D

*produktet i dette indlæg er sendt til mig til anmeldelse*


2 kommentarer:

  1. Fin blog du har :)
    Håber ikke du har noget mod jeg spørger, men hvordan er du blevet anmelder? :)

    Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. At jeg er blevet anmelder eller hvad man kalder det (får tilbud en gang imellem fra et enkelt firma om jeg vil anmelde et produkt, så ved ikke hvad man lige kan kalde det det heeh) er noget jeg jeg tilfældigvis blev kontaktet om gennem min youtube kanal.
      Har haft min youtube kanal DKzchili i flere år men har haft en lille pause fra den men er nu begyndt at oploade på den igen efter jeg har fået bedre kamera til videoer. En dag fik jeg en besked i min youtube indbakke fra en repræsentant fra firmaet som spurgte om jeg havde lyst til at anmelde et af deres produkter igennem en videoanmeldelse på min youtube kanal, og eftersom jeg selv havde købt noget fra firmaet før og var tilfreds med de ting, tænkte jeg, at jeg da gerne ville anmelde et produkt :-)
      Siden da har jeg mailet lidt frem og tilbage med dem.

      Så svaret kort: de opdagede min youtubekanal og spurgte mig, så det er helt tilfældigt at jeg er blevet såkaldt anmelder :-)

      beklager det lidt lange svar, har nogle gange svært ved at sige ting kort ;-)

      Slet