onsdag den 29. maj 2013

Math nail art!


Så har jeg langt om længe, efter 7 hårde dage med eksamenslæsning, været oppe i matematik mundtlig eksamen! :-) og som smileyen antyder gik det ganske godt, fik 10, så er meget tilfreds :-)

Og for at vise min tilfredshed, har jeg i dag slappet af/ hygget mig resten af dagen og lavet et nail art design inspireret af.... matematik!
Så har tegnet alt lige fra tal til kvadratrodstegn og trekanter ;-)
Udover at være inspireret af matematik, var jeg også lidt inspireret Ciate's nye chalkboard nail art, som jeg har snakket lidt om tidligere.

Til designet har jeg brugt HM's manhunter, som sort "tavle" og så har jeg malet med(fra lillefinger hen mod pegefinger)  Essie's Funny face, Barry m's Lemon, Depends 295 (tror jeg nummeret er gået lidt af flasken) og til sidst Tigers hvide lak.
Ovenpå det hele har jeg et lag af Loreal's matte topcoat :-)

Nu gælder det så kun matematik skriftlig eksamen og kemi eksamen lidt senere :-) 1 down 2 to go

2 kommentarer:

  1. Flot 10-tal & flotte negle!

    Hvad har du brugt til at påføre tallene og det?

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak :-D hov ja har da helt glemt at skrive hvad jeg har tegnet med. Jeg har brugt en spids tandstik. Har lagt lidt neglelak på et stykke papir og så dyppet pinden i det og så tegnet på neglen :-)

      Slet