mandag den 6. maj 2013

Maybelline colorama: Coral craze & Lavender lies

Så er jeg tilbage med swatches af to af mine nyeste lakker :-) De to Maybelline lakker, som jeg omtalte i mit forrige indlæg.
Jeg synes, at det er passende at vise disse flotte lakker i dag pga. at de passer perfekt til dagens fine solskin!
Den første er Coral craze, som er en flot lys koralfarvet lak. Den kræver 2 lag for at dække helt og den tørre ultra hurtigt! :-D Er meget imponeret, da jeg kun gav 25 kr for den. Den bliver helt sikkert i blandt mine sommer favoritter i år! :-) Men jeg har også en lille forkærlighed for koralfarvede lakker ;-)
Den anden er Lavender lies, og det er en fin lavendel farve (ligesom navnet hentyder til) ;-) Ligesom coral craze kræver denne også 2 lag for at være heldækkende og den tørrer også virkelig hurtigt! :-)

Alt i alt er jeg virkelig tilfreds med mit køb af disse to, da jeg ikke havde de høje forventninger til dem grundet deres billige pris. Men disse lakker har så bevist at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen ;-) Selvom jeg dog har prøvet andre billige lakker, som også fungerer ganske fint :-) Men nogle gange kan det også være noget bras :-P

Nu tror jeg, at jeg vil ud at nyde det gode vejr i haven med en god bog ;-) Vi ses alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar