søndag den 5. maj 2013

Ugens lakindkøb

Synes lige jeg ville bruge min søndag formiddag på at vise jer de fire fine lakker, jeg har samlet op her i løbet af ugen :-)

I starten af ugen var jeg ude at handle med min mor og fandt disse to skønne lakker inde i Rema 1000 :-) Har ikke så mange sommerlige farver i forhold til hvor mange vinterlige farver jeg har, så derfor er jeg for tiden meget på udkig efter flotter sommer lakker :)
Disse to fra Maybelline's colorama serie er da i hvert fald sommerlige! :-D Den lilla hedder Lavender lies, og den koralfarvede hedder coral craze og de kostede 25 kr pr stk :-)

Jeg har kun prøvet Coral craze indtil videre men tror Lavender lies er lige så flot og god i farven og konsistens. :-)

De næste to købte jeg i Matas igår. De er fra Loreal's Cannes limited edition, så hvis i vil ha fat i dem skal I være hurtige, da de kun kan fåes i en begrænset tidsperiode! Der er 3 i kollektionen, men jeg "holdt mig i skindet" og købte kun de to her. Den til venstre hedder L'or Noir og er en glitterlak med store og små guldfarvet hexoglitter i en sort base. Da basen er sheer (hvilket den bliver nød til at være, for at man kan se glitteret) tror jeg at den vil se pænest udover en sort lak.
Den til højre hedder Copper Cuff og er en kobberfarvet glitterlak med masser af fint glitter blandet sammen med lidt større hexoglitter. Det er min første kobberfarvede glitterlak! :-D og glæder mig så meget til at prøve den på! :-)

Swatches af lakkerne får I lidt senere, skal til at igang med at swatche lakkerne nu ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar