torsdag den 20. juni 2013

Delicate Skitlette design


Øv så røg mine fine lange negle, men det ku jeg vidst ha sagt mig selv efter en uges tid hvor jeg ikke har passet og plejet dem så godt + de har fået en del uheldige slag :-( Men sådan er det jo, desuden skulle de alligevel snart klippes ned, når jeg skal til at arbejde som ferieafløser på sygehuset, der må man nemlig hverken ha lange negle eller neglelak på...

Men! Bare fordi man ikke må ha neglelak på på arbejdet, kan man jo sagtens have det på i fritiden, og I bliver derfor ikke snydt for nogle lækre negle designs ;-)

I dag har jeg lavet et design inspireret af billedet her fra en af mine yndlings blogge, ChitChatNails.. Synes hun laver nogle rigtig fine designs, og hun laver rigtig mange designs som hun kalder for Skitlette.

Denne form for design er et design med to negle i cremefarve, en negl i glitter og to negle med et stampingdesign eller håndmalet design. For en detaljeret How to til skitlettes kan I læse ChitChatNails' vejledning her

Min Skitlette er lavet med Essie's grå Cocktail bling, Konads hvide stamping lak + en stampingplade fra bornprettystore, China Glaze's Some like it haute og nitter fra bornprettystore.

Er vild med denne form for design, det er rigtig fedt, når man gerne vil lave mange ting på en gang :-D Man kan bare bruge sin fantasi, der er stort set ingen grænse, udover lige at tingene godt må matche lidt, sådan så designet ikke bliver alt for forvirrende :-)

P.s.
På lørdag smutter jeg en tur til tyskland (igen igen) til lidt neglelakshopping sammen med min søde far, så I kan forvente en haul snart igen :-) Håber blandt andet rigtig meget på, at jeg kan få fat i nogle p2 sandstyle lakker dernede!

1 kommentar:

  1. Hey,
    Nice blog.. Would you like to follow each other on bloglovin and GFC..!!!
    Keep in touch
    beingbeautifulandpretty.com

    SvarSlet