onsdag den 19. juni 2013

Simple & easy studs nail art design


Hej alle sammen! Undskyld det har været lidt siden jeg har opdateret bloggen, har lige nydt et par afslappende dage uden alt for meget computer kiggeri, men bare med en god bog ude i haven ;-) Det er nu dejligt med lidt ferie inden jeg skal til at arbejde her i ferien :-P

Men anyway, back to the subject... Jeg har været i gang med at lege med mine nitter igen (ja, er virkelig vild med dem for tiden!) og har lavet dette simple og lette design, men som samtidig bare ser brandsmart ud, synes jeg :-D

Jeg har brugt Opi's Suzi's hungary again! og en grå lak fra et mærke der hedder Biocura (mener jeg har købt lakken i aldi). Jeg har først malet med den lyserøde/koralfarvede (kan ikke helt bestemme mig for hvilken farve den har) Opi lak på hele neglen. Så har jeg ventet til det var tørret helt og har så lagt en strip tape henover hver negl og malet med den grå lak, for på den måde at få den skarpe kant mellem farverne.

Dette er dog ikke rigtig nødvendigt for man dækker alligevel stregen med nitter, så stregen behøver ikke være helt præcis (endnu et plua til dette designs sværhedsgrad!) :-)

Til sidst har jeg placeret små runde 1,5 mm sølv nitter hen langs kanten mellem farverne og lagt et lagt toplak over :-)

Dette design kan klart anbefales hvis man ikke er så god til at male præcise ting men alligevel gerne vil ha et fedt design på sine negle! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar