søndag den 23. juni 2013

Fan brush nail art

Så er det blevet søndag og jeg er hjemme igen efter min Tysklandstur i går med min far :-D
Fik købt for over 1000 kr neglelak og neglegrej :-S Men fortryder ikke, for har fået en hel masse fede ting!

Jeg har også fået taget et billede af alle tingene samlet, men det får I i morgen. For i dag vil jeg vise jer et design, jeg har lavet med den nye Fan brush som jeg bl.a. købte i Tyskland ;-) Og kan ikke vente med at vise designet, så det får I altså først!

Til de som ikke ved, hvad en Fan brush/pensel er, er der lige et billede af den her:

Jeg har lavet designet ved først at lægge Rimmel's Peppermint som base. Derefter har jeg puttet lidt af Essie's Funny face på et stykke papir og dyppet spidsen af børsten/penslen i lakken for derefter at køre det let henover neglene. Til sidst har jeg gjort det samme bare med Opi's Dating a royal.




Er helt vild med dette design og det bliver garanteret noget jeg vil prøve ofte igen! For det er så nemt at gå til og tager ingen tid at lave og tørrer rigtig hurtigt. Derudover er det et kæmpe plus at designet ser supersmart ude på lange såvel som korte negle! Hvilket jeg jo pt har ;-)

Håber I alle har haft en skøn uge derude ;-) De bedste søndagshilsner herfra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar