fredag den 28. juni 2013

Essence colour change polishes!

 Jeg har på min tur til tyskland (helt præcist Flensborg) fået fat i 3 af Essence's colour change lakker, som er lakker der har en farve når man lægger dem på neglen, men så har en anden lidt mørkere farve, når man kommer den tilhørende colour change topcoat ovenpå.

NB: Jeg har testet om lakkerne også virker med en almindelig topcoat og det gør de, så det er egentlig ikke nødvendigt at købe colour change topcoaten!

Jeg har på billedet med topcoaten lavet nogle streger så I kan se forskellen mellem de to farver tydeligst, selvom ingen af lakkerne skifter meget farve, de bliver bare en anelse mørkere. Synes dog de bliver lidt mere mørke med en normal topcoat end med colour change topcoaten, men det kan I også selv prøve jer frem med ;-)

Den første hedder Wonderlicious green, og er en metallic lys mint grøn lak :-). Når topcoaten kommer på bliver den en anelse mørkere mint grøn.


Den næste hedder Unexpected galaxy og er en mørk metallic lilla lak. Denne er den af lakkerne som jeg havde glædet mig mest til at prøve, men som skuffede mest med sin effekt, da man ikke kan se særlig meget forskel på de to lilla'e nuancer. Men er nu stadig vild med lakken, det er virkelig en lækker farve!


Den sidste er Sweet surprise. Denne er en metallic lyserød, eller nok nærmere sart rosa lak, som bliver pink i det når man lægger topcoaten oven på.

Alle 3 lakker dækker utroligt godt!!! De kræver kun et lag for at være heldækkende. På billederne har jeg dog 2 lag på for at undgå striber og fordi mine negle er lidt skadede pt, hvilket ellers kan ses igennem lakken.

Da de dækker så utroligt godt, var der en lille fugl, som fortalte mig, at de skulle være rigtig gode til at stampe med, og det må jeg give fuglen ret i!
De er virkelig gode til at stampe med! :-D Og for at vise det har jeg lavet et lille billede til jer, med alle tre farver ovenpå en hvid lak. Den sorte lak på lillefingeren er min normale stampinglak fra Konad, som jeg har lagt for at vise jer, hvor gode lakkerne er til at dække i forhold til normale stamping lakker.
(nb: lakkerne er tværet lidt ud, da jeg indtil nu stadigvæk ikke har fundet en lak som slet ikke tværer bare en anelse i stamping, men min mavala topcoat fixator er den som gør mindst, så den har jeg brugt her)

Jeg synes lakkerne dækker lige så godt som min konad lak :-D Så alt i alt et super godt køb! Lakkerne dækker godt, tørrer godt og har nogle fantastiske farver! :-D

4 kommentarer:

  1. Er det generelt Essense neglelak der skulle være gode til stamping ? Super flot i øvrigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. hmm indtil videre har jeg kun prøvet at stampe med disse som er Essence's colour change lakker. Jeg ved ikke om deres normale lakker fra deres Colour and go serie virker til stamping også, men det kan jeg da prøve at tjekke :-) Måske kunne du tænke dig at jeg laver en post omkring forskellige lakke til at stampe med? :-)

      Slet
    2. Jeg vil i hvert fald sætte stor pris på en post med lakker til stamping! Har kun købt 3 fra Konad, og har ikke prøvet med andre mærker :-)

      Slet
    3. Ok :-) Så vil jeg lave en post med lakker til stamping her i den kommende uge. Mht. dit spørgsmål om andre essence lakker virker til stamping, prøvede jeg lige igår med nogle fra deres colour and go serie, og kan sige at de meget pigmenterede og skrappe/stærke farver af dem virker, mens deres helt lyse farver ikke virker så godt(i hvert fald ikke den jeg prøvede). :-)

      Slet