lørdag den 29. juni 2013

Isadora Sugar crush - Diamond crush & Ocean crush

Jeg har to lakker jeg vil vise jer i dag og de er fra en kollektion der hedder Sugar Crush som er lavet af mærket Isadora.

Sugar Crush lakkerne er tekstur lakker ligesom Opi's liquid sand og andre mærkers tekstur lakker f.eks. P2 sandstyle osv.
Det specielle ved tekstur lakker er, at når lakken tørrer, så får den en ru sandpapir-agtig overflade.


Da jeg ikke havde så meget tid da jeg tog billeder + det faktum at glitter tekstur lakker kan, ligesom alle andre glitter lakker, være lidt svære at få af, så har jeg valgt at påføre begge lakker skiftevis på fire fingre.

Den sølvfarvede er Diamond crush og den duochrome agtige grønne er Ocean crush.
Jeg er helt vild med de her lakker! De dækker ved 2 lag og tørrer vildt hurtigt! :-D Man kan desværre ikke så godt se duochrome effekten ved Ocean, mit kamera ville bare ikke fange det rigtigt. Men den har duochrome effekt i sig og skinner både grønt og gult :-)

Jeg er rigtig glad for de her lakker og ville gerne have flere fra den kollektion, hvis det ikke lige var pga. det eneste minus ved Isadoras lakker. Lakkerne koster omkring 80 kr for 6 mL, så de er nogle ret dyre lakker pr. mL, så derfor kommer jeg nok ikke til at købe flere af dem, men jeg er glad for de to jeg har fået købt :-)

Jeg har forresten også lavet et gradient design med lakkerne. Jeg har lagt Ocean crush over hele neglen og derefter påført Diamond crush med en svamp. Jeg synes tekstur lakkerne giver en flot effekt til gradient :-)


4 kommentarer:

  1. Lille tip, jeg bruger en klar lak fra La Femme Beauty, (kan bl.a købes i Føtex) som top coat. Jeg synes den er rigtig god til stamping :-)

    SvarSlet
  2. Hov, forkert oplæg ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det ok ;-) tror godt jeg ved hvilket indlæg du ville ha skrevet på ;-) Så den klare lak fra la femme laver ikke streger i stamping?...hmmm ku være man skulle prøve den, har bare prøvet så mange dårlige fra la femme at jeg er holdt op med at købe dem :-P

      Slet
    2. Altså, jeg blev så sur over at min Sally Hansen ødelagde mit design helt, så jeg smed den fra La Femme på istedet. Jeg synes den er rigtig fin til stamping, har lige nu et design der fylder alle neglene, og den har slet ikke lavet streger. :-)

      Slet