onsdag den 26. juni 2013

Review: Maybelline - Chalk dust & Loreal - Confettis



For et stykke tid siden fik jeg fat i Loreal's effekt topcoat Confettis (I kan læse min anmeldelse af den her).
Da jeg er super glad for den kunne jeg godt tænke mig en ekstra, men da jeg var på udkik efter den, fandt jeg Maybelline's Chalk dust, som jeg har hørt skulle ligne Confettis utroligt meget, så tænkte jeg ville prøve den.

Chalk dust har nogle mindre glitter end Confettis og den har intet shimmer, kun sort og hvidt glitter i forskellige størrelser, men udover det ligner de to lakker hinanden og man behøver ikke købe begge to, selvom jeg gjorde det :-P Men sådan er det vel at være nailaholic? :-D

På begge billeder har jeg henholdsvis et lag af Confettis og et lag af Chalk dust på over et lag af Essie's Cocktail bling. Begge lakker tørrer også hurtigt :-)

p.s. Beklager min grimme pegefinger på billedet af Chalk dust, fik en mursten nedover fingeren på arbejdet i mandags :-( Så den finger kommer nok til at se lidt grim ud i lidt tid. (fingeren fejler intet på billedet af Confettis fordi jeg tog det billede dengang jeg swatchede Confettis for jer ;-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar