mandag den 24. juni 2013

Germany nail haul!

Som jeg har skrevet tidligere, var jeg jo i Tyskland i lørdags på neglelak og grej shoppingtur! :-D

Her er så hvad jeg kom hjem med (undtagen et par enkelte ting, fan penslen jeg viste igår og nogle ting til en fremtidig konkurrence her på bloggen ;-) )

Jeg fik købt for ca. 1300 kr :-O I know, mange penge, men har ikke fortrudt noget af det. Jeg fik nogle rigtig lækre ting og en stor del af tingene har været billigere end hvis jeg skulle finde lignende ting herhjemme :-)

Jeg vil selvfølgelig vise en del af det og lave nogle swatches, reviews etc. Men kan ikke garantere at det bliver af det hele, for har det med at glemme hvilke ting jeg har vist og hvad der er allernyest i min samling, da jeg placerer tingene ret hurtigt i min samling for at få ryddet pænt op i samlingen ;-)

I denne omgang var jeg igen i gågaden i butikkerne Karstadt, Rossmann, Douglas og DM (står for Drogerie Markt), og jeg har fået en masse ting i en masse forskellige mærker, bl.a. fra Essence, Rival de loop, Isadora, P2, Misslyn, Manhatten... kan ikke huske om der er flere mærker? Måske er der ;-)

Mange glade lakhilsner her fra en som nyder sin "fangst" fra Flensborg :-D

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dem i højre hjørne, fra essence på! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det colour change lakkerne fra Essence du mener? :-) Dem regner jeg med at tage billeder af og lave indlæg af her i den kommende weekend :-)

      Slet
    2. Lige præcis! Det lyder godt :-)

      Slet
    3. Så har jeg smidt en blogpost op med min anmeldelse af lakkerne ;-)

      Slet