søndag den 9. juni 2013

Gift from my sweet mom!



Jeg bestod mit kørekort i fredags :-D og bagefter havde min dejlige mor sendt mig en tur i matas for at nuppe 4 lakker fra Rimmels Lycra pro serie som har været på tilbud de seneste to uger, da flaskerne får nyt design.

2 af lakkerne var til hende selv og de 2 andre måtte jeg få :-D Så har døbt dem for min køreprøvegave, da jeg fik dem den dag ;-)

Lakkerne er som sagt fra Rimmels Lycra pro serie og hedder Peppermint(den grønne) og Aqua cool (den blå)

Jeg er helt vild med de her to farver! Det er sådan nogle dejlige sarte (lidt pastelagtige) sommerfarver :-) De dækker ved kun 2 lag og tørrer rigtig hurtigt :-) Derudover har de en super dejlig bred pensel, som gør det nemt at lægge lakken. Så jeg kan helt klart anbefale disse!

Men som sagt er lakkerne ved at udgå af sortiment, så hvis I skal ha fat i dem, skal I til at være hurtige ;-)

NB: den grønne lak er en anelse mørkere i virkeligheden end på billedet, men mit kamera ville bare ikke fange farven ordentligt desværre -.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar