tirsdag den 11. juni 2013

NOTD: Skittles mani


I dag har jeg valgt at male mine negle i hver sin farve, det som man også nogle gange kalder for en skittles mani, fordi det ligner det der slik i alle muligt farve :-)

Jeg har brugt (fra lillefinger til tommel) Barry M's Lemon, Rimmel's Aqua cool, Maybelline's Lavender lies, Rimmel's Peppermint og Maybelline's Croal craze

Jeg er vild med de her farver :-D synes de passer så flot sammen og er nogle dejlige sommerfarve. Jeg er også rigtig glad for lakkerne da de alle dækker godt og tørrer ok hurtigt (dog lidt med undtagelse af barry m Lemon som skal ha 3 lag for at dække helt, men sådan er det for de fleste gule lakker efter min mening)

Hvad med jer derude? :-) Er I også gået amok i sommerfarverne eller holder I jer mere til det nude look, som jo også er moderne denne sommer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar