lørdag den 8. juni 2013

Nail mail! - Beuatybay & Bornprettystore

Så er der kommet nail mail! og endda hele to af slagsen! :-D
Modtog faktisk pakkerne allerede torsdag og fredag, men har haft travlt med at læse op til kemi eksamen + jeg har været til køreprøve, som jeg heldigvis bestod :-D anden gang er lykkens gang ;-)

Så har ikke haft tid til at vise jer tingene før nu


Den første pakke der kom er fra bornprettystore, med en hjul med en masse forskellige nitter i og en pose med firkantede 2 mm sølvnitter (som I nok ved er jeg sindsyg vild med nitter, synes de er så nice til nail art) og så var der også en bøtte med store sølv hexo glitter, som firmaet kalder for glequins, fordi de størrelsesmæssigt vidst nok er en mellemting mellem sequins og glitter :-)

Jeg kan ikke vente med at få prøvet tingene af og få vidst jer dem! :-)

og forresten hvis I ku tænke jer at købe nogle ting inde på bornprettystore, så har firmaet givet mig en rabatkode I kan benytte :-) rabatkoden på 10% er: DKZW10

(billedekilde: http://www.beautybay.com/nailcare/mavala/superbasecoat/ og http://www.beautybay.com/nailcare/mavala/topcoatfixator/)

Den næste pakke er fra beautybay, også en af mine yndlingshjemmesider at købe fra. Pakken indeholdet en top coat fixator og en super base coat fra mavala. Disse to er lige pt mine foretrukne topcoat og base coat, da de tørrer helt vildt hurtigt også selvom de ligesom alle andre lakker bliver en smule tykkere i konsistensen efter lang tids brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar