lørdag den 1. juni 2013

Gradient lace nail art design


Jeg fandt lige resterne af noget gammelt tyl den anden dag, da jeg ledte efter mit folie nail art grej.

Så i dag består min NOTD af et gradient/tyl design :-)
Jeg har først lavet et random gradient design med Models own's Toxic apple, Catrice's It's all I can blue, Barry m's Lemon og en svamp selvfølgelig til at kunne komme lakken på neglen med. Har bare duppet farverne tilfældigt på.

Da det var tørt, klippede jeg nogle stykker tyl ud, som jeg klippede til at passe mine negle. For at få det til at hænge fast, brugte jeg min Good to go top coat fra Essie, som er blevet ret tyk i konsistensen og dermed ret klistret. Tog et tykt lag på af den og lagde så tylstykkerne ovenpå neglene en efter en og trykkede det fast med fingrene og en rosenpind. Da det sad okay godt fast, lagde jeg endnu et tykt lag top coat.

Effekten giver en meget ru overflade på neglene, men det synes jeg er noget, man bare skal vænne sig til :-) Det er jo ligesom med liquid sand lakker som også har ru overflade.

Jeg er vild med, at man kan se gradienten igennem firkanterne i tyllet :-D

Hvad synes I om denne form for nail art? For skørt/vildt eller bare vildt fedt? :-)

Halskæden på billedet er en jeg lige har købt i dag :-D Er vild med den og har også lavet et lille billede/kort med den. Den synes jeg altså også I lige skal se ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar