onsdag den 5. juni 2013

Summer fun with nail art flower decals


Super semi skøn dag jeg har haft mig i dag x-D
Startede dagen "skønt" ud med at blive vækket 4:40 i morges af vores ihhh så dejlige påfugle som valgte at starte deres dag der med at gale :-P nå videre til skole for at læse op til kemi med en af mine veninder :-) og da vi er godt med i vores læseplan ku vi tage tidligt hjem :-) lækkert! Og til alt held for mit hoved som bestemte sig for at man da lige skal ha en omgang migræne + min mave også vælger også at gøre vrøvl.

Men hey! Hvad er så ikke bedre til at råde bod på sådan noget end at lave et flot nail art design! :-D

Så jeg gik i gemmene igen og fandt nogle blomster decals/stickers (klistermærker hvis I vil ha det danske ord for det) og så lavede jeg ellers et super lækkert gradient design med Essence's Absolutely blue og Catrice's It's all I can blue(er vild med den lak for tiden!) til sidst lagde jeg et lag af Rival de loop's Sparkling princess. Ovenpå placerede jeg så nogle af blomster klistermærkerne :-)

Synes designet passer perfekt til det vejr vi har haft her de sidste par dage ;-) og jeg falder altid for flotte blomster negledesigns :-) de kan bruges året rundt stort set og gør altid en glad, når man ser dem :-)

Synes I ikke også blomstermotiver på neglene bare er skønne ? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar