lørdag den 15. juni 2013

Ikat skittles nail art!


Denne anden dag da jeg lavede min faverrige skittles mani, kom jeg på at jeg ville prøve at lave Ikat nail art ovenpå,
Jeg har nemlig set det mange steder rundt omkring på nettet og altid har syntes det så fedt ud, men har ikke haft tiden til at lave det før nu. For dette design er let men tidskrævende, da man skal vente på at lagene tørrer, før man tegne næste detalje på.

Men anyway jeg fik det lavet, og synes det ser virkelig lækkert ud! :-D Baggrundsfarverne er samme farver, som på min NOTD den anden dag og ellers har jeg tegnet Ikat designet med en striper fra Rival de loop, tigers hvide lak, en tandstik og 5 farver som er en anelse mørkere end baggrundsfarverne (undtagen den gule, da jeg ikke havde en mørkere gul lak).. Jeg kan desværre ikke huske navnene på disse lakker, men alle slags lakker duer, så længe de er en anelse mørkere en baggrundsfarven ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar