fredag den 7. juni 2013

rainbow foil nail art


Jeg har været i gang med at lege med mine folier igen :-) Denne gang er det en der hedder Primary colours, som skifter gradvist i farverne gul, rød, grøn, lilla og blå. Synes det er så fint, og det skinner helt vildt ude i solen.

Normalt er problemet med de her folier, at de krakelerer og mister deres effekt, når man kommer top coat på og samtidig ikke kan holde særlig godt på neglene uden top coat.
Men jeg har prøvet mavala's top coat fixator toplak og den gør det ikke nær så meget som andre topcoats gør, så den kan jeg helt klart anbefale til det og også bare generelt for det er en super topcoat som tørrer lynhurtigt :-)

By the way hvis nogen er interesseret i, hvor jeg har købt folierne, så har jeg købt folierne på hjemmesiden naildelights :-) En rigtig god og billig nail art hjemmeside. I kan læse mere om min mening om den under min shopping links side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar