torsdag den 18. juli 2013

Easy geometric nail art!


Så har jeg været igang med at lege lidt med geometri og mine nail art stripers! :-)

Ud af det kom der dette trekantsdesign, som er vildt nemt at lave!

Til designet har jeg, som jeg nævnte, brugt mine stripers, men man behøver slet ikke noget avanceret udstyr for at lave dette design! Alt hvad man behøver er neglelak og en en tynd pensel, og sådan nogle kan købes i alle mulige hobby forretninger til ikke særlig mange penge :-)

Hvis man har en gammel eyeliner, kan man rengøre penslen derfra og bruge den ;-)

Først har jeg lagt to lag af Essence's That's what i mint! og ovenpå ude ved neglespidserne har jeg malet en trekant med sølvlak og til har jeg tegnet kanten op med sort lak og lavet en mindre sort trekant indeni.

Til sidst har jeg lagt et lag af Essence ultra gloss shine topcoat for at gøre designet helt jævnt :-)

Som sagt et vildt nemt, hurtigt og lækkert design som tager ingen tid at lave, så kan klart anbefale det, hvis man skal lave noget hurtigt uden en hel masse "udstyr" og hvor man samtidig gerne vil have at ens negle ser ud af noget ;-)

p.s. man kan også bruge andre farver end sort og sølv! The sky is the limit! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar