tirsdag den 30. juli 2013

Nicole by Opi - Kardashian polishes

For omkring halvanden uge siden havde Kvickly tilbud på en masse Nicole by opi lakke fra Kardashian kollektionen og jeg var heldig at nuppe fire af dem, som jeg nu vil vise jer :-)

Hvis nogen ikke ved det er Nicole by opi, produceret af Opi (som navnet også antyder) og er, hvis jeg husker rigtigt, en form for "lillesøster" til de normale Opi lakke. Kardashian kollektionen er designet af Kardashian reality familien, som jeg egentlig ikke har set så meget, så ved ikke så meget om dem :-)

Disco Dolls er en champagne farvet glitter lak spækket med champagnefarvet glitterdust og store multifarvede hexagon glitter :-) Glitteret ligger i en klar base, men dækker fint hele neglen med 2-3 tynde lag.

Rainbow in the s-kylie er en multifarvet glitterlak med både småt og stort flerfarvet glitter. På billeder har jeg 1 lag på lillefingeren, 2 på ringfingeren, 3 på langefingeren og 4 på pegefingeren så i kan se, hvor godt den dækker.
Glitteret ligger her igen i en klar lakbase.
Jeg er vild med denne glitter lak pga. de multifarvede glitter. Det gør at den passer til alle lakker ligemeget hvilken farve lakken har :-D Det eneste man skal tænke over ved den lak, er når man lægger den. De store hexagon glitter har det med at ville klumpe lidt sammen så der skal man lige sidde og fumle lidt med det, men det er forholdsvist nemt at fordele//skubbe rundt med penslen.

Follow me on glitter er en koksgrå/mørkegrå lak med gråt og sort glitterdust som base og med store multifarvede hexagon glitter.
Jeg købte denne fordi jeg synes den mindede en lille smule om China glaze's Some like it haute som også en en koksgrå lak bare med lidt blålige undertoner + at den har holografiske hexagon glitter, det har Follow me on glitter ikke.
Denne dækker også ved 2-3 lag alt efter hvor tykke lag man lægger.

Kendall on the katwalk er en blå/lilla glitterlak med både små blå og lilla glitter i en lys blå base. Den har også lidt grønligt glitter i sig, så synes den er ret speciel fordi den får et lidt grøn/lilla skær i noget lys. Men på afstand ser lakken mest flot mørkeblå ud :-) Denne dækker også ved 2-3 lag.

Sidst men ikke mindst købte jeg Wear something spar-kylie som er en flot pink glitterlak med en anelse sølvligt skær pga. der er en smule sølvglitter i også ligner det for mine øjne :-) Glitteret i denne lak er alt sammen småt og ligger i en sart pink base.
Ligesom alle de andre lakker har denne lak også en klar base, og dækker ved 2-3 lag :-)

Og ja som I kan se på billederne og mine beskrivelser er det ene glitterlakker jeg har købt :-) Jeg overvejede også at købe en enkelt eller to cremelakker fra kollektionen, men synes ikke de sagde mig nær så meget som de her. Plus jeg havde også nogle der lignede cremelakkerne der var der ;-)
Plus, plus, plus! I ved jo, at jeg ikke kan stå for glitterlakker! :-D

Glæder mig så meget til på fredag, hvor jeg er færdig med at arbejde på sygehuset for i år og igen kan gå med neglelak til hverdag :-) Så skal de her lakker dælme vises frem "for real". Det er været nogle dejlige arbejdsuger, men 5 uger uden neglelak på til hverdag og med hænderne i vand det meste af dagen..suk! Det er/ har været hårdt for mig og mine negle! Så de skal rigtig plejes når jeg er færdig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar