fredag den 2. august 2013

Blue delicate flower skitlette


Hejsa alle sammen! :-)

Så har jeg fået ferie efter 6 ugers sommerferie arbejde! :-D Det bliver godt med lidt afslapningen inden skolestart, har nemlig også lige fået besked om at jeg er blevet optaget på laborantuddannelsen :-) Det bliver spændende at se om den uddannelse er det jeg vil :-)

Men eftersom jeg er ret træt efter dagens arbejde + den stegende hede vi har fået i dag (hvad sker der for det?!) :-P Så får I lige en hurtig lille post i denne omgang med et design jeg lavede for noget tid siden ;-)

Designet jeg vil vise jer i dag, er et blåt skitlette design :-) Er vild med den slags design!
Har haft gang i de blå farver, med Opi's Dating a royal som baggrundsfarve på lillefingeren og pegefingeren. På langefingeren og ringfingeren kan jeg desværre ikke længere huske hvilken af mine lakker jeg har brugt.

Ovenpå lillefingeren har jeg også et lag af Sally Hansen's Mermaid's tale og på langefingeren + ringfingeren har jeg stampet et flot rosenprint med Konad's hvide stampinglak og sat to mørkeblå rhinsten ovenpå :-D Så dejligt simpelt men så fint! :-)

Go weekend til jer alle derude! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar