tirsdag den 13. august 2013

Animal print nail art

Igår var jeg igen igang med mine stamping plader og valgte derfor at lave dette design med dyreprint!


På alle fingre har jeg to lag af Essie's Cocktail bling som baggrundsfarve, og på lillefinger, langefinger og pegefinger har jeg så stampet leopard print på med Konads sorte stampinglak og pladen jeg har brugt er Konad m57.
Efter jeg har stampet, har jeg taget HM's Sparkling silver og duppet lidt af denne inde i nogle af leopardpletterne med en tandstik.

For at det hele ikke skulle være for ensformigt og fordi jeg godt kan lide at have lidt forskelligt på neglene, så har jeg valgt ikke at stampe ringfingeren og tomlen, men istedet sat nogle af mine 4 mm sølv nitter fra Bornprettystore på. På ringfingeren har jeg placeret dem ned ad neglen, mens jeg på tomlen har placeret dem langs med neglebåndet.

Synes det er et rigtig fedt design.... Jeg eeeeelsker dyreprint og nitter, og synes det passer godt sammen.. Nitterne giver designet det der lille ekstra ;-) Derudover er det altså bare fedt, hvor nemt stamping er og hvor fede designs man kan lave med det! Jeg er virkelig blevet forelsket i det igen, selvom jeg nu også godt kan lide at lave designs i frihånd, men det er bare lidt svært at lave på min venstre hånd ;-) Men øvelse gør mester!
Jeg har planer om at gøre et forsøg med galaxy nail art, synes det er så fint! og det skal laves i frihånd ;-) Så forhåbentlig kommer der snart billeder af det, når jeg lige får taget mig sammen til at prøve det! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar