torsdag den 15. august 2013

Geometric floral nail art



Igår var jeg til infomøde på mit nye studie og jeg ville rigtig gerne have pæne negle men samtidig diskrete, for at de ikke var alt for opsigtsvækkende, så til den anledning blev det til det her stampingdesign :-D

Motivet er et geometrisk inspireret blomstermotiv fra Pueens plade nr. 49 :-) Er fuldstændig forelsket i Pueens plader! :-D De har bare så mange lækre designs! Kan helt klart anbefale et af deres sæt, hvis man er på udkik efter stampingplader. De kan fåes på Amazon.co.uk bare skriv Pueen i søgefeltet :-) Og de koster ikke mere end 200 inkl fragt for omkring 25 plader :-)

Som basefarve har jeg 3 lag af Nicole by opi's Disco dolls, som er en af de lakker jeg købte i kvickly for.. omkring en månedstid siden tror jeg, da de havde dem på tilbud.
Disco dolls er faktisk blevet en af mine yndlingslakker for tiden, fordi jeg elsker glitter og denne lak er som sagt en glitterlak, men dens farve er meget neutral, så man sagtens kan bruge den i hverdagen, hvor man måske ikke vil have alt for opsigtsvækkende negle men stadigvæk gerne vil have glitter overalt på neglene :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar