søndag den 4. august 2013

Nail mail: Pueen stamping plates

Så er der nail mail igen! :-D Denne gang er det et sæt stamping plader med tilhørende taske til fra mærket Pueen, som jeg har købt :-)
Jeg har købt sættet igennem Amazon til ca 198 kr inkl fragt, så det er vildt billigt! :-D


De 25 plader har hvert 4 heldesigns og 2 mindre design, så i alt er der 150 designs. De fleste af designene er geometrisk inspireret men der er også enkelte designs med lidt blomster, hjerter og stjerner. Jeg overvejer at købte Pueens Love Elements sæt, da den er fyldt med masser af blomster og hjerte motiver. På den måde ville jeg have nogle feminine designs også :-) Men skal lige se om jeg kan finde pengene til at få det købt. Med studiestart osv. Er der ikke de store penge til negleting for tiden desværre, men så må jeg bare gå i gemmerne og bruge en masse ting fra mit stash :-D

På billederne har jeg brugt motiver fra plade nr 24. Det første motiv er et abstract art deco mønster mens det andet er et stjernemønster. Begge motiver dækker hele neglen.

Det første mønster har jeg stampet med Konads sorte stampinglak ovenpå Catrice's It's all I can blue og den andet mønster har jeg stampet med Konads gule stampinglak ovenpå Maybelline's Urban turqouise, som desværre misfarvede mine negle fælt :-( Så jeg måtte i gang med bufferen bagefter.

Er vild med dette sæt og I kommer helt klart til at se flere designs med mønstre fra de her plader! :-)

Hvis I er interesseret i at se alle pladerne enkeltvis kan I se dem hos bloggeren Chitchatnails, som har lavet nogle fine billederne af hver plade!

P.s. Det enkelte heldesign er 1,7 cm i højden og 1,3 cm i bredden :-)

3 kommentarer:

  1. Hej. Dejlig blog du har.
    Og sikke nogle fine plader du har købt. Vil du være sød og fortælle hvad størrelsen er på det enkelte "billede"? Altså en af dem der kan dække hele neglen. Jeg har nemlig brede negle og vil lige se om disse kan dække det hele :)
    - Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig vil jeg det :-) Størrelsen på designet er 1,7 cm i højden og 1,3 i bredden :) Da jeg ikke har mega store negle i hverken højde eller bredde så passer de fint for mig :) Har lige sammenlignet dem med Konads er de er ca. lige store, Pueen er måske en anelse længere pga. den buede ende

      Slet
    2. Mange tak for svar :) Det var sødt af dig.

      Slet