søndag den 18. august 2013

Grey gradient


I dag vil jeg vise jer et design, som jeg lavede for et par dage siden :-)

Designet består af 3 farver, sort, hvid og grå, som jeg har lavet en gradient med. Først har jeg lagt to lag af HM's Manhunter som base, og derefter har jeg brugt den, Tigerøs hvide lak og Essie's Cocktail bling til at lave gradienteffekten med en makeup svamp.

Til sidst har jeg lagt et lag af Maybelline's Chalk dust ovenpå for at gøre designet lidt mere spændende at se på.

Det her design er helt vildt nemt at lave og fordi man lægger et lag glitter ovenpå, gør det ikke nogen hvis gradienten ikke er perfekt :-) Jeg tror også, man sagtens kan gøre dette med gradienter i andre farver også.

Så alt i alt et design som er dejligt nemt og hurtigt at lave, men som samtidig ser rigtig lækkert ud. Tror faktisk det er et design jeg overvejer at ha på til min første dag på min nye uddannelse om en uge, da det ikke er alt for prangende men jeg føler stadigvæk, at det er noget man lægger mærke til :-)

1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte :D
    Jeg har lige fundet din blog og du har virkelig flotte negle designs :D

    SvarSlet