onsdag den 21. august 2013

Give away!

Blogfødselsdag! :-D

Nu har jeg haft min blog i et år og synes derfor det er ved at være på tide at holde en lille give away til ære for jer skønne læsere! :-D Jeg er så glad for hver eneste af jer og synes det er fedt at nogle kan lide at læse mine tanker og ideer om min passion for neglelak og nail art! :-)

Deltagelse i konkurrencen sker ved hjælp af min rafflecopter widget her nederst i posten. Du kan i alt få to lodder i konkurrencen, et lod ved at følge min blog og et lod ved at besvare spørgsmålene. Du vælger selv hvad du vil gøre, eller om du vil gøre begge ting :-)

Vinderen vil blive trukket igennem rafflecopter og kontaktet via email. Derefter har vinderen 48 timer til at svare på mailen ellers vil jeg trække en ny vinder.

NB: Konkurrencen er kun åben indenfor Danmarks grænser!

Og nu til de lækre ting du kan vinde! :-)

1. Essence special topper - Mrs. and mr glitter
2. Essence special toppet  Circus confetti
3. Essence nail care pencil med aloe vera og naturlige olier
4. Essence express dry drops
5. Essence peel off basecoat

Tingene har jeg købt på min sidste shoppingtur i Tyskland. De er alle fra et at mine yndlingsmærker, Essence, og jeg kan fortælle jer, at det er nogle rigtig skønne produkter! Bruger selv dem alle sammen og er vild med dem!

konkurrencen er åben indtil d. 08/09-2013

Husk det er jeres eget ansvar at følge reglerne for konkurrencen, dvs. trykker man på loddet for at følge bloggen skal man følge bloggen eller trykker man på loddet for at besvare spørgsmålene skal man besvare dem, ellers bliver ens deltagelse diskvalificeret!

  a Rafflecopter giveaway

10 kommentarer:

  1. Lækker konkurrence! Har længe gerne villet prøve peel off base coat'en :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også rigtig glad for, den er en lifesaver når man vil have glitterlak på og nemt vil ha det af igen :-) Men husk du skal deltage via rafflecopter og enten følge min blog, besvarer spørgsmålene eller begge dele for at få lod/lodder i konkurrencen! ;-)

      Slet
  2. Jeg kan lide at dine indlæg virker så gennemarbejdet og det synes jeg virkelig er vigtigt :)

    Jeg er specielt vild med din post om hvilke neglelakker man kan watche med :) det var virkelig nyttigt for mig :)
    http://negleprinsessen.blogspot.dk/2013/07/polishes-that-are-good-for-stamping.html

    Jeg kan bedst lide at læse om stamping da det er en ny verden for mig som jeg gerne vil lære meget mere af - det er jo så pææænt. Og så elsker jeg inspiration fra Skittelettes som du jo også laver :)

    // Maibritt Jeppesen

    SvarSlet
  3. Det er en virkelig hyggelig blog du har :) og så vil jeg bare tilføje at det er en super fed præmie du har valgt. Essence lakker er så flotte og så nemme at have med at gøre

    *** Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Maria, husk at du skal besvare spørgsmålene hvis din kommentar skal gælde som et lod i konkurrencen ;-)

      Slet

  4. Hvad er det bedste/dårligste bloggen, er ret ny på din blog, men jeg elsker virkligt dine negledesigns :-)

    Bedste blogpost http://negleprinsessen.blogspot.dk/2013/07/minty-silver-fan-brush-nail-art.html

    Jeg kan bedst lide at læse om uh, det er svært, kan godt lide både swatchs of nailart, da jeg selv elsker neglelak og kan godt lide at få inspiration, både til næste køb og til min næste mani :-)

    SvarSlet
  5. Lækker konkurrence. Er vild med Essence og vil gerne prøve Peel off basen.

    Christina.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Krummerand, husk at du skal besvare spørgsmålene hvis din kommentar skal gælde som et lod i konkurrencen ;-)

      Slet
  6. -Hvad synes du er det bedste/dårligste ved min blog og hvorfor?

    Ja, altså jeg er jo helt ny, men må sige jeg allerede er ret fanget :-) . Du skriver i at godt sprog, og har altid nogle gode billeder med. Jeg er vild med at alt du laver virker så 'tilgængeligt' selv for nybegyndere indenfor nailart.

    -Hvilken af mine posts synes du er den bedste? (sæt link ind til posten)

    Nu har jeg siddet og fået læst en del indlæg igennem og jeg faldt pladask for det her, fordi det minder mig så meget om mig selv haha :-p
    http://negleprinsessen.blogspot.dk/2013/03/gid-drmme-ku-ga-i-opfyldelse.html

    -Hvad kan du bedst lide at læse om? nail art, swatches eller noget helt tredje og hvorfor?

    Jeg er altid vild med nail art, det er dejligt at få en masse inspiration. Det skal dog helst blandes med et eller andet personligt(hvilket jeg synes du allerede gør) Men det er fedt at få en 'bid' af bloggeren bag skærmen med ind i indlæggene.

    Tak for den fine giveaway! :-D

    SvarSlet
  7. Jeg elsker, at læse om nail art og jeg synes dine nail arts er virkelig flotte!! Jeg synes dine minty heart nail art er rigtig flotte! Er helt vild med dem :D

    SvarSlet