søndag den 25. august 2013

Minty hearts stamping nail art

Hej igen alle sammen :-)
Først og fremmest vil jeg undskylde for at det er et par dage siden jeg sidst har postet et nail art design, men har simpelthen haft så travlt med at blive studieklar (starter i morgen) og med at begynde og planlægge flytning, da jeg har lejlighed fra d. 16 :-) Så det bliver bare rigtig spændende, håber og krydser fingre for at jeg kan lide uddannelse så jeg ikke er nød til at flytte hjem igen som sidst ;-)
Så pga. snarlig flytning har jeg brugt det meste af weekenden på at male et par møbler :-)

Men nu står møblerne og tørrer og så kunne jeg jo lige vise jer et af mine nyeste designs ;-)


Dette design består først af 2 lag af Essence's That's what I mint som baggrund og derefter et lag af en glitterlak fra HM, som bare hedder Black glitter og til sidst har jeg stampet et hjerte design ovenpå med Konads hvide stampinglak :-)

Jeg er helt vild med det her design og tror måske jeg laver det igen til min første skoledag i morgen, for det ser diskret og fint ud på afstand men tæt på kan man virkelig se glitteret og hjerterne og se at designet er meget mere end hvad der ser ud på afstand :-) Så tror det vil være et godt design til første skoledag, hvor jeg gerne vil gøre et godt indtryk men uden at have alt for vilde neglen ;-)

Det er ellers sjældent jeg har et design på mere end en gang ;-) Det fortæller bare lidt om hvor vild jeg er med det her ikke? ;-)

God søndag til jer alle! :-)

5 kommentarer:

  1. Hej, hoppas du vill vara med i vår nail art-tävling:
    http://www.isadora.com/dk/competition/

    Hälsningar,
    Ulrika på IsaDora

    SvarSlet
  2. hvad koster fragten når man køber fra Konads? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg køber fra en hjemmeside der hedder www.catalinas.dk, jeg har givet ca. 50 kr for konads hvide 11 ml stampinglak og jeg mener forsendelsen koster ca. 30 kr :) jeg plejer at købe lidt flere lakker eller plader sådan så fragten bliver fordelt på flere ting og ikke er så dyr

      Slet