lørdag den 14. september 2013

Update: flytning

Hej alle sammen :-)

Synes lige jeg ville give jer en lille update omkring mine post her den kommende uge eller to.

Jeg er, som jeg vidst måske har fortalt(kan ikke huske det), igang med at flytte hjemmefra ( :-D) og er samtidig begyndt på min uddannelse som laborant. Jeg flytter ind i min nye lejlighed i næste weekend (har lige fået nøglerne til den).
Så derfor har jeg pt enormt travlt med at pakke ned osv. + jeg skal følge med i skolen også og pleje mine nye venskaber jeg har fået på skolen. Derfor vil jeg på forhånd undskylde for at der pga. dette nok ikke kommer helt så mange posts som sædvanlig imens jeg er igang med at flytte ind i min lejlighed og lige skal falde på plads i den ;-)

Jeg håber I kan bære over med mig. Når jeg er kommet på plads i lejligheden vil jeg selvfølgelig poste en masse igen!! :-D

By the way har jeg igen modtaget en neglelak fra Bornprettystore, som jeg har lavet en anmeldelse af
her på min youtube kanal . I kan tjekke den ud hvis I har lyst ;-)

God weekend til jer alle! Nu vil jeg smutte ned og hjælpe min mor med at bage til i morgen, hvor vi skal fejre min fødselsdag :-D Fylder 21 år i morgen ;-) So excited!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar