søndag den 15. september 2013

NOTD: Silver & dots


Så er er gæsterne taget hjem, har fejret fødselsdag hele dagen med masser af go mad, godt selskab og hygge :) og selvfølgelig også lidt gaver ;-)

Men da jeg har haft travlt med at have gæster fra i formiddags har jeg slet ikke haft tid til at lave mine negle, og dermed sagt har jeg heller ikke fået lavet nogle egentlige "fødselsdagsnegle". Til gengæld har jeg nu fået lavet mine negle til madagens skolegang i i morgen, som jeg synes jeg lige vil vise jer ;-)

Jeg fik for lidt tid siden endelig fat i Essie's Beyond cozy i den fulde udgave (havde kun mini'en) så den har jeg lagt 3 lag af (for at den dækker fuldstændigt) Derudover har jeg lagt et lag af Maybelline's Chalk dust ovenpå :-) for at gøre det lidt mere spændende at se på ;-) Var for træt til at side og lave det helt vilde med design osv(flytning og skole tager virkelig meget energi for tiden).
Men så er det godt man altid kan pifte sit look lidt op med noget flot glitter :-D

Er faktisk overrasket over, at jeg ikke har prøvet denne kombi før, synes det ser rigtig flot ud, med den sølv baggrund og så med det sort/hvide glitter ovenpå :-) Det er lige i min ånd, med det enkle men dog alligevel lidt vilde :-)
Det gør det jo så også endnu bedre at Betong cozy er min yndlings sølvlak ;-)

God søndag til jer alle derude! :-) Håber I har haft en lige så god weekend som jeg har haft ;-)

1 kommentar:

  1. Forsinket tillykke med dagen :-) håber den var dejlig!
    Udover det så er de negle bare en lækker kombi, elsker de 2 lakker!

    SvarSlet