søndag den 29. september 2013

Purple hearts nail art


Hej igen alle sammen! :-D

Nu er jeg endelig så småt ved at være ovre flytning (flyttede sidste weekend) men nøj mand hvor tager det dog meget af ens energi og tid at flytte, så har slet ikke haft tid til at blogge eller lave negle de sidste to uger ca :-S Derudover har jeg også en pegefingernegl som ser noget spøjs ud pt.

Jeg slog min pegefinger for to måneder siden (fik en mursten nedover den) så her i sidste uge løsnede det kvarte neglen sig pludselig :-S av!! Så den negl ser lidt misfoster-agtig ud lige pt ;-)

Pga at alt dette har jeg desværre heller ikke haft tid til at lave noget nyt, men fandt det her design i mine gemmer, og synes det er super sødt! :-D Passer lige perfekt til sådan en stille og rolig søndag ;-)

Jeg har brugt en sort teksturlak fra Misslyn til at lave hjertet og accentneglen. Den anden farve er en lille cremelak vidst nok fra Essence, hvis jeg husker rigtig, men er ikke sikker :-)
Hjertet har jeg malet i frihånd med en tandstik dyppet ned i Misslyn lakken :-)

Go søndag til jer alle derude! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar