onsdag den 2. oktober 2013

hygge med stamping og en veninde


Hej alle sammen! :-D

Jeg har været igang med at lege med stamping og min veninde Emma's negle, da mine egne negle pt ligner £¤$% især min pegefingernegl, som stadig ser noget skæv ud :-S

Emma var hjemme hos mig i min nye lejlighed (wuhuu min egen lejlighed! :-D ) og fik øje på min taske fra Bundlemonster, hvor jeg har de fleste af mine stampingplader i, og ville høre hvad det var for noget? :-)

Da stamping er nemmere at vise end forklare, endte det ud med at jeg lavede stamping på hendes negle! :-)

På den ene hånd har hun fået et leopardprint på, vidst nok fra en Konad plade, og på den anden hånd har hun fået et art deco mønster på. Begge prints er stampet med Konads sorte stampinglak.

Som baggrundsfarve har hun en semi transparent hudfarvet lak på, vidst nok fra Gosh, men er ikke helt sikker, da det er en af mine gamle lakker, hun har fået og så selv lagt på ;-)

Synes faktisk at det hudfarvede med det sorte print ovenpå giver en fed kontrast! :-) Tror jeg selv skal prøve noget lignende, dog med ens mønster på hænderne, det foretrækker jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar